AXEZ Service Portal

Alle vragen en antwoorden in één overzicht

Waarom een ServicePortal ?

Voor onze klanten is het belangrijk om al hun vragen op 1 centrale (virtuele) plek te kunnen neerleggen en daarna precies te weten wat de status is van hun vragen, inclusief onze antwoorden en oplossingen. Daarnaast willen onze klanten eenvoudig hun documentatie en administratie up to date houden.

Al meer dan 10 jaar zorgen de Service Professionals van AXEZ voor de implementatie en het beschikbaar stellen en blijven van de grootste en meest complexe Storage-, Compute- en Netwerk infrastructuren van Nederland. We maken duidelijke afspraken met onze klanten en zijn transparant en betrouwbaar in wat we doen (en niet doen). Onze ServicePortal is ons Single Point of Contact voor alle vragen. Deze dienst draagt bij aan de kwaliteit van de uitvoering van elk project en zorgt voor continuiteit en hulp bij vragen ook als het project is afgerond. Het is laagdrempelig om gebruik te blijven maken van de diensten van onze engineers en consultants, mocht u om wat voor reden dan ook weer hulp of advies wensen.

De AXEZ ServicePortal blijkt telkens weer een essentieel element in de meest succesvolle samenwerkingen die wij door de jaren heen met onze klanten hebben opgebouwd.

Wat maakt ons ServicePortal onderscheidend ?

Wij hebben in de opzet gekozen voor eenvoud en overzicht.

  • U kunt met alle Vragen bij ons terecht, wij zullen voor u sorteren.
  • U kunt alle Incidenten bij ons melden, zowel voor On Premise als Cloud infrastructuren.
  • Ook Changes kunt u aanvragen en/of indienen, hiervoor is geen apart loket.
  • Wij houden afgehandelde cases netjes voor u bij.
  • Net als de belangrijkste documenten en een simpele administratie.
  • Wij beheren uw geautoriseerde contactpersonen.

Ons ServicePortal werkt op basis van een Abonnement en voorziet in alle beschikbare AXEZ services en expertise.

Inloggen op Service Portal

Meer informatie?

Rene van Dop AXEZ
René van Dop
  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.

  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.

Voordelen van de AXEZ Service Portal

Overzicht van al jouw vragen en incidenten
Direct vragen stellen aan de Axez Experts
Veilige toegang tot jouw informatie

Nog geen toegang tot onze Service Portal?

Als je nog niet eerder gebruik hebt gemaakt van ons Service Portal in de samenwerking met onze Service Desk, heb je nog geen account.

Het aanmaken van een account verzorgen wij gratis en snel voor je. Omdat het gaat om belangrijke informatie en omdat wij de juiste gegevens aan jouw account moeten koppelen, verzorgen wij dat persoonlijk voor al onze contact personen bij onze klanten voor wie dat relevant zal zijn.

Klik op de link hieronder en vraag direct een account aan voor jezelf.

Inloggen op Service portal

Hoe werkt de AXEZ Service Desk?

Als je nog niet eerder gebruik hebt gemaakt van ons Services, dan is het misschien goed om even uit te leggen wat onze Service Desk voor je kan betekenen.

Bij de complexe IT infrastructuren van deze tijd is het soms lastig om te bepalen hoe je een uitdaging of probleem moet aanpakken en wie je daarvoor moet hebben. Onze Service Desk zorgt dat onze klanten dat probleem niet hebben.

Meer lezen over de aanpak en voordelen van onze Service Desk? Klik op de link hieronder.

Naar Service Desk
  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.