Eenvoudig toegang tot de beste (Professional) Services
Altijd de beschikking over de beste engineers, consultants en services van Nederland en de rest van de wereld
De voordelen van de Service Desk van AXEZ



Service Portal voor transparante communicatie
Voor onze klanten is het belangrijk om precies te weten wat de status is van elke vraag die ze bij ons neer legden. Maar ook om allerlei administratieve zaken te kunnen opzoeken en eventueel te downloaden.
In ons Service Portal zijn daarom niet alleen de lopende vragen bij onze Service Desk inzichtelijk, maar ook alle beantwoordde vragen. Verder kunnen onze klanten eenvoudig belangrijke documenten terugvinden zoals facturen en contracten.
De AXEZ Service Portal is een essentieel onderdeel van het succes in de samenwerking tussen ons en onze klanten.
Alles over ons Service PortalHPE Pointnext Services
AXEZ zorgt in samenwerking met HPE Pointnext voor de implementatie en het beheer van IT infrastructuren in vele landen, voor vele klanten met soms zeer hoge eisen ten aanzien van beschikbaarheid en betrouwbaaarheid.
Stel u voor wat u zou kunnen bereiken als u toegang had tot 25.000 IT-experts. Alles wat u nodig hebt, elke dag.
Het HPE Pointnext Operational Services-team helpt door workloads, resources en capaciteit zowel on-premise als in de cloud te implementeren, te managen en te optimaliseren. Zo blijft de IT performance bij jou optimaal.
Verder praten over AXEZ en HPE Pointnext? Bel of mail ons