Eenvoudig toegang tot de beste (Professional) Services

Altijd de beschikking over de beste engineers, consultants en services van Nederland en de rest van de wereld

Service Desk de essentiële schakel

AXEZ heeft zijn opvallende positie in de markt te danken aan 2 groepen mensen: onze klanten en onze medewerkers. De beste engineers, consultants en architecten op het gebied van IT infrastructuur en storage solutions verdienen en krijgen al meer dan 10 jaar het vertrouwen van onze klanten.

Bovendien werken wij intensief samen met de Professional Services van HPE. Wij zijn één van de belangrijkste Pointnext partners in Noord Europa en daar plukken onze klanten de vruchten van. Via de Service Desk van AXEZ heeft u uiteindelijk ook toegang tot 23.000 IT Experts wereldwijd.

AXEZ Service Desk zorgt dat elke vraag de aandacht krijgt die die vraag verdient

Niet elke vraag is urgent en niet elke vraag is belangrijk, maar ze krijgen allemaal een antwoord. Als een vraag wel urgent is en ook nog belangrijk, dan moeten de processen gesmeerd lopen.

Voor het beantwoorden van sommige vragen of problemen zijn er meerdere experts nodig, soms van meerdere organisaties. De AXEZ Serivce Desk  zorgt dat er antwoord komt op de vraag, dat de problemen worden opgelost of in de behoefte zal worden voorzien. Wat of wie er ook voor nodig is, wij zorgen er voor.

Vragen over onze dienstverlening? Laten we bellen!

Meer informatie?

Rene van Dop AXEZ
René van Dop
  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.

  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.

De voordelen van de Service Desk van AXEZ

Alle kennis beschikbaar die nodig is in jouw situatie
Snel antwoord op al je vragen, altijd
Toegang tot 23.000 experts wereldwijd

Service Portal voor transparante communicatie

Voor onze klanten is het belangrijk om precies te weten wat de status is van elke vraag die ze bij ons neer legden. Maar ook om allerlei administratieve zaken te kunnen opzoeken en eventueel te downloaden.

In ons Service Portal zijn daarom niet alleen de lopende vragen bij onze Service Desk inzichtelijk, maar ook alle beantwoordde vragen. Verder kunnen onze klanten eenvoudig belangrijke documenten terugvinden zoals facturen en contracten.

De AXEZ Service Portal is een essentieel onderdeel van het succes in de samenwerking tussen ons en onze klanten.

Alles over ons Service Portal

HPE Pointnext Services

AXEZ zorgt in samenwerking met HPE Pointnext voor de implementatie en het beheer van IT infrastructuren in vele landen, voor vele klanten met soms zeer hoge eisen ten aanzien van beschikbaarheid en betrouwbaaarheid.

Stel u voor wat u zou kunnen bereiken als u toegang had tot 25.000 IT-experts. Alles wat u nodig hebt, elke dag.

Het HPE Pointnext Operational Services-team helpt door workloads, resources en capaciteit zowel on-premise als in de cloud te implementeren, te managen en te optimaliseren. Zo blijft de IT performance bij jou optimaal.

Verder praten over AXEZ en HPE Pointnext? Bel of mail ons
  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.