Monitoring en Beheer

Zorgeloos, flexibel en transparant beheer van alle kritische componenten
in uw IT omgeving. Dat is het doel van AXEZ Care.

AXEZ Care

Wat zijn de wensen en eisen van uw organisatie?

Voor elke organisatie zijn andere zaken belangrijk. Zeker als het om data en applicatie beschikbaarheid gaat liggen de eisen behoorlijk uit elkaar. Welke response- en reparatietijden zijn belangrijk voor u? Hoeveel tijd is er beschikbaar voor preventief onderhoud?

Er zijn veel mogelijkheden en alternatieven als het gaat om de invulling van uw IT-beheer en support. U heeft garantie,  interne en wellicht externe verplichtingen en lopende onderhoudscontracten. AXEZ kan u helpen om alle verplichtingen overzichtelijk onder te brengen in één beheerdienst die alles dekt. U kunt een deel van het beheer zelf blijven doen, andere taken laat u over aan AXEZ.

Datasheet: AXEZ Care

Meer informatie

Barry van Beem
  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.

  • Hidden

  • Bekijk hier wat we met uw gegevens doen.

 

Hoe kunt u slim voldoen aan de interne en externe eisen?

AXEZ kan u helpen om vast te stellen welke beheertaken u het beste zelf kunt verzorgen.  De andere taken kunnen worden ondergebracht bij de organisaties die daarvoor het beste geschikt zijn. Bovendien moet voor iedereen duidelijk zijn wat de bevoegdheden en verantwoordelijkheden zijn van alle betrokkenen.

Lopende contracten worden tegen het licht gehouden en in overeenstemming gebracht met nieuwe overeenkomsten en de eisen van de gebruikersorganisatie. Bovendien worden kosten en werkzaamheden van de komende kwartalen en jaren overzichtelijk in kaart gebracht.

De verantwoordelijkheden die u wilt uitbesteden worden ondergebracht in beheerdiensten van AXEZ. De coördinatie zullen wij gezamenlijk beleggen en borgen.

Pro actief beheer

  • Real time identificatie van risico’s
  • Configuratie management
  • Change management
  • Problem management
  • Escalatie management
  • Rapportages, conclusies en advies

Hardware Support

  • On-site hardware ondersteuning
  • Vervangende onderdelen
  • Firmware updates

Software Support

  • Toegang tot technische informatiebronnen
  • Toegang tot alle benodigde experts
  • Licenties voor gebruik van software updates
  • Advies bij upgrade en installatie