1.900 x een glimlach

De wekker gaat donderdagmorgen de 19e juni om 04.30 uur ’s morgens, voor de meeste mensen niet echt een reguliere tijd om de dag te beginnen. Het is dan ook nog erg stil buiten.

Vanmorgen zijn we onderweg naar Melissant op één van de Zuid Hollandse eilanden. Om 06.00 een afspraak met Bakker Van Harberden om voor één van onze klanten voor iets lekker bij de koffie te zorgen.

Wat ging hier aan vooraf?

Het is natuurlijk vervelend als er een grote computer storing is. Het is helemaal vervelend als dat in een ziekenhuis is!

Afgelopen maand gebeurde het in Zeeland bij Curamare. Alle medewerkers van het ziekenhuis hadden er last van en iedereen moest extra aanpakken om de patiënten toch goed te helpen.

AXEZ was niet verantwoordelijk voor de storing of het onderhoud, maar zorgde vandaag in samenwerking met HPE voor een glimlach bij alle medewerkers door 1900 gebakjes te verzorgen en iedereen te bedanken voor de extra inzet.

Daarnaast zijn er acties uitgezet om zo’n situatie in de toekomst zo veel mogelijk te voorkomen. Helaas is echt 100% garantie nooit te geven, maar door goed samen te werken kunnen we er zorgen dat de kans dat zo’n incident zich weer voordoet zo klein mogelijk wordt gehouden.

 

 

Hoe krijg je in één keer bij 1.900 mensen een glimlach op het gezicht, zelfs na een tegenvaller?

Het is vervelend als er een grote computer storing is. Het is helemaal vervelend als dat in een ziekenhuis is! AXEZ deed dit keer de nazorg…